Tellimise tingimused

Tellimise tingimused

1. Müügitingimuste kehtivus

- Müügitingimused kehtivad depile.ee veebipoe klientide (edaspidi Klient) ja Depilé OÜ (edaspidi depile.ee) vahel kaupade ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta.

- Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad tervisilu.ee veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

- depile.ee jätab endale õiguse teha muudatusi müügitingimustes ja müügihindades. Nimetatud muudatusi kajastatakse depile.ee veebilehel.

2. Hinnad

- Kõik hinnad depile.ee veebipoes sisaldavad käibemaksu 20%.

- Ostudel, mille toodete kogusumma jääb alla 100€, lisandub transpordi hind vastavalt Kliendi valitud tarneviisile. Transpordi hind kujuneb vastavalt toodete mahule.

- Hinnad kehtivad alates tellimuse vormistamisest kuni vormistatud tellimuse maksetähtaja aegumiseni (seitsme päeva möödudes alates tellimuse vormistamisest).

- Kui tellimus on esitatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, kohandatakse Kliendi ja depile.ee vahel tekkinud õigussuhetele tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimusi.

3. Makseviiside kirjeldus ja valuuta

- E-poes saab tasuda läbi turvalise maksekeskuse kõikide Eesti maksekaartide ja interneti pangakontodega (Swedbank, SEB, Danske Bank, Krediidipank, LHV, Nordea). 

- Arveldamise valuuta on Euro.

4. Tellimuse vormistamine

- Lisage soovitud tooted ostukorvi.

- Kui Teil on olemas kupong koodiga allahindluse saamiseks, sisetage see vastavasse lahtrisse ning seejärel vajutage ostukorvis lingile “Vormista ost”.

- Tellimuse saavad vormistada ainult Depile OÜ lepingulised kliendid ja seda läbi kliendikonto.

- Tellimuse vormistamise lehel täitke nõutud andmeväljad, valige Teile sobiv toodete kohaletoimetamise- ning makseviis. Maksta on võimalik nii Maksekeskuse kaudu, krediitkaardiga kui ka arve alusel. Paremal kuvatakse Teile tellimuse ülevaade kõigi toodete nimetuste, koguste ning hindadega, mis sisaldab juba ka transpordikulusid. Kui olete veendunud, et korvi sisu vastab soovitule, vajutage lingile „Kinnitan tellimuse ning nõustun maksekohustusega“. Seepeale kuvatakse Teile ekraanile tellimuse number ja kinnitus tellimuse esitamise õnnestumise kohta. Teie antud e-posti aadressile saabub samuti kinnitus koos kõigi tellimuse info ja rekvisiitidega. Kui olete otsustanud tasuda arve alusel, siis antud dokument on aluseks ka pangaülekande tegemisel ning sisaldab juba vastavaid rekvisiite.

5. Müügilepingu tingimused

- Müügileping jõustub hetkest, kui tellimuse kogusumma on laekunud Depilé OÜ arveldusarvele.

6. Kohaletoimetamine

- Peale müügilepingu jõustumist (Kliendipoolset arve tasumist), komplekteerib depile.ee tellimuse ning annab selle üle kohaletoimetamiseks meie logistikapartneritele.

- depile.ee veebilehel näidatud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad arve tasumise hetkest.

- Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist. Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

-  Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures. Toote hind ei sisalda tarnekulusid.

- Tarnet teostab Omniva.

- Viivitusteta kohaletoimetamiseks palume olla tellimuse vormistamisel hoolikas kohaletoimetamise andmeid sisestades.

- Transpordi käigus vigastada saanud saadetistele, kus tooted (kuid mitte tootepakendid) on saanud kahjustusi, saavad Kliendile asendatud. Asendamise võimatuks osutumise korral pakume kahjustatud kauba maksumuse hüvitamist.

- depile.ee ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud Kliendile lubatud kohaletoimetamise päevaks õigeaegselt, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest mida depile.ee ei saanud mõjutada või ette näha.

7. Tagastamisõigus

- Peale tellimuse kättetoimetamist on Tarbijal õigus tellitud tooted 14 päeva jooksul tagastada.

- Tagastamisele kuuluvad tooted peavad olema kasutamata ja avamata originaalpakendis.

- Müügilepingust taganemisel hüvitatakse Kliendile lisaks kauba maksumusele ka esialgne postikulu.

- Kauba tagastamisega seotud kulu kannab Klient (kuni 10€ ulatuses). depile.ee kannab kauba tagastusega seotud kulu juhul, kui kohaletoimetatud kaup erines tellitust.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada Kauba tagastamise avaldus e-posti aadressil info@depile.ee 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Kliendiga võetakse ühendust ja kooskõlastatakse kauba tagastamine esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul.

- Raha tagastatud kauba eest hüvitatakse Kliendile peale tagasi jõudnud kauba üle kontrollimist, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul.

8. Vastutus

- depile.ee vastutab Teie ees ja Teie vastutate depile.ee ees teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

9. Vääramatu jõud

- depile.ee ei vastuta teile tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida depile.ee ei saanud mõjutada või ette näha.

10. Isikuandmete kaitse ja turvalisus

- depile.ee lehekülastuste ja tellimuste vormistamise käigus kogutud infot ja isikuandmeid käsitletakse konfidentsiaalsena ja seda ei avaldata kolmandatele isikutele, välja arvatud seaduses ette nähtud juhtudel riigiasutustele nende seadusjärgsete ülesannete täitmiseks. Kõik pakkumised edastatakse, kas ettevõtja Depilé OÜ või depile.ee nimel.

- Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

- Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

- Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

- Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Kliendi personaalsete pangatunnuste turvalisuse ja neile puudub ka depile.ee poolne ligipääs.

11. Pretensioonide esitamise kord

- depile.ee vastutab Kliendile müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe (2) aasta jooksul alates kauba üleandmisest Kliendile.

- depile.ee ei vastuta Kliendi süül toote puuduste tekkimise eest, mis on tekkinud toote mittekorrapärase hoiustamise või kasutamise tulemusena. Puuduste hulka arvestatakse toote puudusi, kuid mitte tootepakendi puudusi.

- Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste korral on Kliendil õigus nõuda toote asendamist nõuetele vastava või ilma puudusteta tootega või müügilepingust taganemist ja kauba tagastamist depile.ee kulul. Müügilepingust taganemise korral hüvitab depile.ee Kliendile kauba eest tasutud summa koos postikuluga Kliendi poolt soovitud pangakontole hiljemalt 30 päeva jooksul peale kauba tagastamist ja puuduste kontrollimist ja tuvastamist.

- Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada meiliaadressile info@depile.ee pretensioon, kus on ära märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.

- Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise korral peab olema esitatud kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamisest.

- Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Kliendiga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.

Brändid