Anesi

Anesi Beaute

ANESI

 

Tänu erineva suunitlusega, eksklusiivselt ilu- ja wellness-valdkondi hõlmavatele brändidele omab DRV-PHYTOLAB nendel aladel põhjalikke teadmisi, tundes muuhulgas ka nende vajadusi, suundi ja argielunüansse. Oskusteabe ja kogemuste olemasolu andis lisaimpulsi uue brändi loomiseks, mis on kontseptsiooni järgi täiuslikult kohandatud ilukeskuse vajadustele - ANESI kontseptsioon.

Omamoodi sümboolne on brändi nime ANESI päritolu. Uuskreeka keeles tähendab anesi hellitust, heaolu- ehk hellituse ja heaolu maailma. ANESI järgib isikliku hoolitsuse kontseptsiooni, mida hindasid juba klassikalised Kreeka ja Egiptuse tsivilisatsioonid. Raul Vidal juunior pühendas kaubamärgi, mille motoks on “Loodud armastusega” oma kreeklannast abikaasale Andromachele. Algusest peale on brändi loomise protsessis osalenud kogu Vidalide perekond: ühise nägemuse ja entusiasmi tulemusel sündisid täiuslikud kosmeetikasarjad, mõeldud ilu ja heaolu saavutamiseks läbi nauditavate hoolduste. ANESI tähendab hoolikalt põhjendatud ja selguseni arendatud hooldusi. Need on kergesti õpitavad ja nauditavad nii kliendile kui kosmeetikule, kelle teostuse läbi muutub iga ANESI iluhooldus reaalselt kogetavaks etiketiga intensiivhoolduseks.

Kuidas on loodud ANESI tooted?

Kõik ANESI kosmeetikavahendid on loodud Phytolab Laboratories poolt. Loomulikult kinnitatakse iga toote koostis ja valitakse aktiivained teaduse tippsaavutuste põhjal, arvestades erinevate toodete spetsiifikat ja neile esitatavaid nõudmisi. Phytolab teeb sageli koostööd parimate kosmeetikaspetsialistidega kogu maailmast, eesmärgiks kõrgeim kvaliteet, efektiivsus ja uuenduslikkus.

Kontseptsioon: ANESI ravikosmeetika sarja esitletakse laias maailmas kui euroopa brändi, mis järgib prantsuse kosmeetika eeskirju ja nõudmisi ning hoiab tihedat kontakti professionaalsete iluspetsialistidega, kes tunnevad hästi oma klientide vajadusi ja oskavad täita nende soove. Reeglina võib need lühidalt kokku võtta: vajadus kogeda nauditavaid hooldusi ja heaolu, mida aitavad luua juba esimesel kasutamisel silmnähtavalt mõjuvad, meeldiva tekstuuriga tooted, mida on ka kodus kerge kasutada. Erinevate ANESI sarjade tooted on omavahel ühendatavad läbi personaliseeritud hoolduste, omamoodi rätsepatöö, mis võimaldab täpselt vastu tulla kliendi vajadustele.

Imago: ANESI peegeldab avangardi ja klassitsismi sünteesi. Pakendite loomisel on lähtutud pehmuse ja harmoonia printsiibist. Naiselikult tundlik kuju sobitub ideaalselt õrna peopessa. Erihoolduste kujunduses on kasutatud erinevaid värve ja tekstuure, et saavutada esteetilist täiuslikkust. Iga ANESI kosmeetikasari on erinevat, sarja kontseptsiooniga sobivat värvi, mis võimaldab kergesti ja intuitiivselt samastada sarja täiendavaid tooteid.

Kõikidel ANESI toodetel on prantsusekeelsed nimetused, mis edastavad iluga seotud sõnumit nende otsesest efektist. Näiteks sisaldavad kõikide toonikute nimed sõna PARFAITE, kuna nende ülesanne on tagada naha täiuslik puhtus ja tasakaal ning valmistada see ette järgnevaks hoolduseks. Kooriva efektiga toodete nimedes on sõna SENSATION, et väljendada mitte ainult koorivat, vaid ka laiemat toimet nahale ning anda edasi kasutamise nauditavust ning tekkivat üleüldise heaolu tunnet. Maske iseloomustav märksõna CAPITAL väljendab olulist nahale tagatavat toimet ja seerumite nimetuse EXTRÊME tõendab hoolduse intensiivsust. ANESI on siiski veel enam, kui ülaltoodu kokku: ANESI tagab kliendi rahulolu. Meeldivat üllatust toovad eripakkumised ehk coffret, milles on ühendatud parim hind ning elegantne pakend. Eksklusiivse väljanägemisega on ka ANESI kott, millele on brändi värvides trükitud ANESI logo.

Vaata lähemalt ANESI kodulehelt.

Brändid