POWERbreathe Wellness Plus Light Resistance - hingamislihaste tugevedamise abivahend - Hingamistreeningu vahendid - Tervisetooted

Wellness Plus Light Resistance

Suure pildi vaatamiseks tee pildil topeltklikk

Suumi välja
Suumi sisse

Rohkem vaateid

  • Wellness Plus Light Resistance

POWERbreathe Wellness Plus Light Resistance - hingamislihaste tugevedamise abivahend

POWERbreathe hingamise abivahend muudab hingamislihased tugevamaks ning vähendab õhupuudust, mis tekib füüsilise aktiivsusega seoses. Seade sobib nii aktiivsetele sportlastele, kui ka respiratoorsete haiguste põdejatele (astma, krooniline obstru

Saadavus: Laos

Tootekood: PB2001

Kirjeldus

POWERbreathe seade tugevdab hingamislihaseid, sundides lihaseid intensiivsemalt tööle. Põhimõte sama nagu iga teise lihasgrupi treenimine – tõstes koormusi, lihasjõudlus paraneb. Seadmega harjutades tajute, et sissehingamisel töötavad hingamislihased intensiivsemalt tänu vastupanule. Väljahingamine toimub ilma takistuseta, hingamislihased lõõgastuvad, õhk väljutatakse normaalselt.

Laboratoorselt tõestatud POWERbreathe soovituslik treeningtsükkel 30 hingamisega 2 korda päevas võtab aega vaid paar minutit. Lugege hoolikalt kasutusjuhendit ja võtke aega harjutuste tegemiseks, nii saavutate oodatavad tulemused POWERbreathe seadmega treenides.

Seadme kirjeldus: 

Osad: huulik (mouthpiece),  POWERbreathe seade (POWERbreathe unit), otsaklapp (end cap), raskusastme reguleerimise osa (lower chamber), raskusastme reguleerimise skaala (scale), koormuse reguleerimise seade (load adjustment), käepideme kate (handle cover), ninaklamber (nose-clip).

Lisainformatsioon

Suurus Ei

POWERbreathe treening welness seadmega

 POWERbreathe on treeningseade, mille koormust on võimalik seadistada vastavalt inimese võimetele. Kui Teil esineb hingamissüsteemi haigus või Teie kehaline aktiivsus on tagasihoidlik, siis soovitame alustada esimesel nädalal treenimist raskustasemelt nr. 1.  Alustades keskendu sügavale jõulisele sissehingamisele väljahingamine rahulik ja lõplik. Proovige teha 30 hingamist 2 korda päevas. Kui Te sellel tasemel ei suuda (raskustase nr. 1) sooritada järjest 30 hingamist, puhake paar minutit ja lõpetage 30 hingamist omas tempos.

 Aja möödudes märkate, et 30 järjestikuse hingamise sooritamine (ilma vahepealsete pausideta) on lihtne, seadistage raskustase koormuse doseerimise nupust keerates (kellaosuti liikumise suunas) raskemale tasemele. Järgmisele raskustasemele minnes võite taas märgata, et 30-ne hingamise järjestikune sooritamine on tõsine väljakutse. Jätkake treenimist seadistatud tasemel, kuni suudate 30 hingamist sooritada ilma pausideta. Märgates, et 30 hingamise sooritamine muutub taas liiga lihtsaks, seadistage raskustase suuremaks. Eesmärk on tõsta raskustaset veerand pööret iga nädal.

 Kui alustate treenimist, võib raskustase nr. 1 olla Teie jaoks liialt lihtne. Sellisel juhul tõstke raskustaset iga päev veerand pöörde võrra.. Leides taseme, kus 30 hingamise järjestikune sooritamine tundub treeniv, jääge sellele raskustasemele. Raskust lisage siis, kui 30 järjestikuse hingamise sooritamine ei tundu enam treeniva efektiga.

 Pidage meeles, olenemata sellest, kas olete tippsportlane või soovite oma hingamislihaseid tugevdada, et trepist ilma hingelduseta üles minna – POWERbreathe seadet tuleb kasutada regulaarselt, et saavutada või hoida teatud taset. Soovitame lähtuda treeningplaanist, mis näeb ette 30 hingamist korraga 2 korda päevas (hommikul ja õhtul). Leida tuleb õige raskusaste, kus 30 hingamise sooritamine tundub treeniv. Hoiduge ületreeningust, taastumine on treeningtsükli oluline osa – Teie hingamislihased vajavad puhkust!

POWERbreathe seadme seadistamine tööks

  1. Eemaldage POWERbreathe seade, käepide ja ninaklamber pakendist. Hoidke seadet püsti, harjutage treeningkoormuse taseme seadistamist. Keerates koormuse reguleerimise nuppu kellaosuti liikumise suunas lisate koormust, vastupidises suunas vähendate koormust. Jälgige, et nummerdatud skaala jääb külje peale, siis on hea kontrollida lisatavat koormusastet. Jälgige tähelepanelikult, et lõpptaseme koormuse keeramisel (tase nr. 9) ei toimuks ülekeeramist, see võib seadet kahjustada.
  2. Keerake koormuse doseerimise nupust (kellaosuti liikumise suunas) raskusaste nr. 1. Jälgige, et koormuse doseerimise nupu tipp on kohakuti alumise servaga (nagu näidatud joonisel nr. 2).
  3. Käepideme paigaldamine: lükake käepide seadme külge, nii, et see kataks skaalat ja koormuse reguleerimise nuppu. Enne hingamisharjutuste sooritamist veenduge, et käepideme kate on kindlalt paigas.
  4. Asetage POWERbreathe huulik korralikult suhu. Istuge või seiske sirgelt, proovige olla maksimaalselt lõdvestunud. Jälgige, et huuled oleks tihedalt ümber huuliku.
  5. Hingake sügavalt välja, siis tehke kiire, jõuline sissehingamine läbi suu. Hingake sisse maksimaalselt hulk õhku nii kiiresti, kui suudate. Sissehingamisel sirutage selg, et rindkere saaks vabalt liikuda.
  6. Järgnevalt hingake kõik õhk passiivselt läbi suu välja, lõdvestage õlavööde ja rinnalihased. Tehke peale hingamistsüklit hetkeline paus. Jätkake harjutusi nii kaua, kui suudate. NB! Harjutamine ei tohi panna hingeldama, kui tunnete peapööritust, võtke tempot maha ja tehke pikem paus peale väljahingamist.

Ninaklambri kasutamine

Asetage klamber korralikult ninale. Jätkake harjutusi hingates jõuliselt sisse ainult läbi suu, väljahingamine ikka passiivne (aeglane ja lõplik). Ninaklambri kasutamine ei ole tingimata vajalik, see lihtsustab suukaudset sissehingamist.

Adekvaatse treeningkoormuse leidmine

 Proovige teha 30 sissehingamist tasemel nr 1. Esialgu võib tunduda  30 hingamisharjutuse tegemine suhteliselt raske, kuid aja möödudes treenituse tase tõuseb.

  • Tehes 30 hingamisharjutust ja see tundub liiga lihtne, seadistage koormustase raskemale tasemele.
  • Leidke endale järk-järgult raskust lisades õige koormusaste. Õige treeniv tase on see, kus jõuate ära teha 30 hingamist, ilma et see oleks liialt kerge või raske.
  • Leidnud optimaalse raskustaseme, tehke hingamisharjutusi 2 korda päevas (hommikul ja õhtul), korraga 30 hingamist.
  • Aja möödudes märkate, et 30 hingamisharjutuse tegemine muutub liialt lihtsaks, treeniva mõju tagamiseks keerake koormustaseme reguleerimise nupp järgmisele tasemele.

 4-6 nädala möödudes on Teie hingamislihaste töö oluliselt paranenud, õhupuudus füüsilise koormuse ajal vähenenud. Edasi võite oma POWERbreathe seadet kasutada ülepäeviti, et hingamislihaste treenituse taset hoida.

POWERbreathe soojendus enne seadmega treenimist

 Uuringud on näidanud, et treeningule eelnev soojendus väldib hingelduse teket harjutuste käigus.

 Soojendustsükli tegemiseks sobiliku koormuse leidmiseks eemalda seadmelt käepide, et näha oma hetke treeningkoormust. Soojenduseks soovitame valida oma treeningkoormusest umbes 80%. Juhised optimaalse soojenduskoormuse valimiseks leiad allolevast tabelist:

seatud

ideaalne

treening-koormus

soojendus-koormus

tase 9

tase 7

tase 8

tase 6

tase 7

  tase 5.5

tase 6

  tase 4.5

tase 5

tase 4

tase 4

tase 3

tase 3

tase 2

tase 2

  tase 1.5

tase 1

tase 1

 

Leidnud sobiliku soojendus-koormuse, sooritage 2 kordust 30 hingamisega, puhates 2 minutit kahe soorituse vahel. Hingake sügavalt, jõuliselt sisse ja rahulikult lõpuni välja.

 Hooldus

POWERbreathe seade on disainitud võimalikult vastupidavaks. Lihtsa ja regulaarse  hooldusega püsib Teie POWERbreathe seade töökorras palju aastaid. Palun pidage kinni järgmistest soovitustest:

  • Ärge keerake üle koormustaseme reguleerimise nuppu, see võib kahjustada seadme mehhanisme: maksimaalne tase on saavutatud, kui nool on kohakuti nr. 9-ga.
  • Ärge keerake koormustaseme reguleerimise nuppu madalamale, kui tase 1, see võib kahjustada seadme mehhanisme.
  • Ärge eemaldage seadme otsaklappi, nii väldite seal sees oleva ühesuunalise klapi lahti tulemist.
  • Palun hoidke oma POWERbreathe seadet puhtas ja hügieenilises ümbrises (soovitavalt kinnises). Olge veendunud, et enne hoiustamist on seade kuiv.

Puhastamine, steriliseerimine

Kasutamise käigus võib seade kokku saada süljega ja teiste hingamisteede sekreetidega, soovitame regulaarset puhastamist, et tagada toote hügieenilisus ja veatu töötamine.

Paar korda nädalas leotage oma POWERbreathe seadet umbes 10 minutit soojas vees, loputage sooja jooksva vee all, pöörates erilist tähelepanu huulikule. Raputage üleliigne vesi ära, kuivatage pehme riidega ja jätke puhtale rätikule kuivama. NB! Kord nädalas kasuta leotamisel spetsiaalseid steriliseerimistablette (saadaval eraldi).

Tehnilised andmed

Huuliku materjal: PVC

Klapi materjal: silikoonkumm

O-rõnga materjal: ntriilkumm

Vedru: roostevaba teras

Jõumehhanism: tugevdatud nailon 66

Lukuga säilituskott: PVC

Käepideme kate, põhikorpus, alumine üksus, otsaklapp, koormuse reguleerija, ninaklamber: polüpropüleen

Brändid

POWERbreathe Wellness Plus Light Resistance - hingamislihaste tugevedamise abivahend

EUR

59,00 €

0